مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-21اقتصادي

ارائه کمک هزینه های مالی برای دانشجویان دانشگاه آزاد 


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد مشهد گفت: به دانشجویان دکتری تا سقف 40 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 20 میلیون تومان و کارشناسی 10 میلیون تومان وام تعلق می گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد مشهد گفت: به دانشجویان دکتری تا سقف 40 میلیون تومان، کارشناسی ارشد 20 میلیون تومان و کارشناسی 10 میلیون تومان وام تعلق می گیرد.

این وام ها با بهره 10 درصد است که دانشجویان می توانند توسط دانشگاه به بانک ملی معرفی شوند و از این تسهیلات استفاده کنند.

  محمدعلی علیزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وام های دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد تلاش می کند تا همواره از تمام ظرفیت خود برای کمک به دانشجویان استفاده کند.

دانشگاه تسهیلات و تخفیف های بسیار خوبی آماده کرده است و دانشجویان نگران هزینه های شهریه خود نباشند.

در سال تحصیلی جاری و باتوجه به شرایط ویژه ایجاد شده به علت کرونا، دانشگاه تلاش کرده است افزایش شهریه بسیار کمی داشته باشد و حتی در برخی از رشته ها افزایشی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه دانشجو نباید دغدغه پرداخت شهریه داشته باشد، افزود: بخشنامه جدیدی در ابتداء سال تحصیلی 139‪9_1400 برای کمک هزینه شهریه در دانشگاه آزاد تنظیم شده است که بر اساس این بخش نامه تسهیلات و کمک هزینه های تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کمک هزینه های مالی برای دانشجویان دانشگاه آزاد 

ارائه کمک هزینه های مالی برای دانشجویان دانشگاه آزاد